miércoles, 8 de enero de 2014

Converse + Vans



Hoy quiero mostrarles un outfit calientitoy cómodo ;tenía tenis , ya que salí a pasear con mi novio y necesitaba un outfit cómodo pero bonito , mis vans de cheeries son perfectos para la ocasión. 
Espero disfruten las fotos y de los escenarios , las fotos fueron tomadas en una iglesia de mi pueblo y se me hizo ideal el escenario de noche. 
No se preocupen las campanas son réplicas!! 
Saludos 💗
*
Today I want to show a fairly warm post, I had Court, as I went for a walk with my boyfriend and needed a comfortable but cute outfit, my cheeries vans are perfect for the occasion.
I hope you enjoy the images and scenarios, the photos were taken in a church in my town and it became the scene of great night.
Do not worry bells are replicas!
Greetings 💗


The Look Of The Day Audi
Abrigo: pull&bear 
Jeans: zara trf
Tenis: vans
Camisa:converse




2 comentarios:

  1. Hey hey.
    Lovely pics.

    With love, Bárbara
    www.preppylemonade.com
    www.preppylemonade.com

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. thank you very much for the comments, I'll be visiting your blog! :)

      Eliminar