miércoles, 1 de enero de 2014

Grafiteaste ya toda mi cuadra, pusiste mi nombre mal. (first post 2014)




Deseó que este 2014 les traiga salud , alegría , amor y esperanza. 
Que tengan un año increíble!! Feliz año nuevo!!! 
Bueno en este primer post del 2014 quiero compartirles este primer outfit del año y que me parece ideal , ya que es calientito y súper cómodo! Espero les gusté y pasen un excelente día. 

Besos y lindo día. 
 
*
I hoped that this 2014 will bring you health, joy, love and hope.
 Have a great year! Happy new year!
 Well in this first post of 2014 I want to share this first outfit of the year and it seems ideal as it is warm and super comfortable! I hope they liked me and spend a great day. 

Kisses and nice day.













TheLookOfTheDayAudi 
Skirt: bershka : Falda 
 Shirt: pull&bear : blusa 
Tights: Roberto Cavallini : medias 
Cardigan: Aeropostale
 Boots: RU2 :botas 
 Mini bag: TodoModa : mini bolsa

2 comentarios: